Een case met een klant

Wat hebben wij toch al vele mensen in onze trajecten mogen begeleiden. Ongelofelijk… Misschien wel 1000-den. Elke keer als ons traject is afgerond krijgen wij lieve kaarten, mooie kadootjes, fijne woorden. Maar daar doen wij het niet voor. De groei van de ander is ons grootste cadeau. Daar worden wij zo enorm blij en gelukkig van. Wat doen wij dan? Mensen de regie terug geven over hun eigen leven. Mensen energie geven, mensen naar hun gevoel brengen, mensen krachtig maken, mensen autonomer maken, en nog veel meer. En eigenlijk doen wij dat niet, maar doet degene het zelf. Wij spiegelen alleen maar en leren de ander het zelf te doen! We leren meer af dan bij. Oude belemmerende overtuigingen worden over boord gegooid en een nieuwe mind set wordt aangeleerd. Wij beseffen ons dat wat wij doen echt life-changing is voor vele mensen. Soms vergeten wij het. Wij zitten zelf in deze bubbel waarin dit ons dagelijks werk en manier van leven is. Maar af en toe, zelfs wanneer we het niet meer verwachten, krijgen wij een berichtje van een klant. Deze klant had een jaar geleden ons traject al afgesloten. We willen haar bericht even delen:

‘Ik moest afgelopen week nog denken wat jullie hadden gezegd over dat je hoofd je in de comfort zone wil houden. Ik merkte het afgelopen week zo sterk voordat ik mijn nieuwe contract ging tekenen, doemdenken en paniek gedachtes. Zo erg zelfs dat ik migraine kreeg van de stress. Terwijl toen ik bij mijn nieuwe werk was om kennis te maken alle puzzelstukjes op z’n plaats vielen. En mijn gevoel en intuïtie feilloos weet wat ik wil en wat goed voor mij is. Nu zit ik in de trein op weg naar Breda en zie ik het opeens voor mij hoe het allemaal moet zijn en hoe ik mijn doelen kan bereiken.

Ik ben dankbaar dat jullie op mijn pad zijn gekomen. En al zal het soms met ups en downs gaan, ik wilde dat toch graag even met jullie delen! Blijf vooral mensen inspireren zoals jullie dat bij mij hebben gedaan. Fijne dag!’

Dan beseffen we wat voor impact we hebben met wat wij doen!!

Het is ook zeer uniek dat wij 24/7 bereikbaar zijn via onze app-lijn. Dat maakt dat wij altijd in verbinding zijn met onze klanten. Niet alleen wanneer er een afspraak staat is moet je bij ons terecht kunnen, maar wanneer jij lading hebt!

19 gedachtes op “Een case met een klant”

  1. hello there and thank you for your information – I have certainly picked up something new from right
    here. I did however expertise a few technical issues
    using this web site, as I experienced to reload the web site many times
    previous to I could get it to load correctly. I had
    been wondering if your web host is OK? Not that I’m complaining,
    but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your high-quality score if ads and
    marketing with Adwords. Anyway I’m adding this RSS to my email and could look out for a lot more of your respective intriguing content.
    Ensure that you update this again very soon..

  2. I’ve been exploring for a bit for any high-quality articles or
    weblog posts on this kind of house . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this website.

    Studying this info So i’m satisfied to convey that I have an incredibly excellent
    uncanny feeling I found out exactly what I needed.

    I most indubitably will make sure to do not fail to remember
    this site and provides it a glance on a relentless basis.

  3. Thank you for the blog post. Jones and I have already been saving for our new e book on this matter and your short article has made us all to save our money.
    Your thinking really clarified all our concerns.

    In fact, more than what we had thought of in advance of the
    time we ran into your great blog. My spouse and i no longer nurture doubts including a troubled mind because you have attended to our own needs right
    here. Thanks

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *