Een case met een klant

Wat hebben wij toch al vele mensen in onze trajecten mogen begeleiden. Ongelofelijk… Misschien wel 1000-den. Elke keer als ons traject is afgerond krijgen wij lieve kaarten, mooie kadootjes, fijne woorden. Maar daar doen wij het niet voor. De groei van de ander is ons grootste cadeau. Daar worden wij zo enorm blij en gelukkig van. Wat doen wij dan? Mensen de regie terug geven over hun eigen leven. Mensen energie geven, mensen naar hun gevoel brengen, mensen krachtig maken, mensen autonomer maken, en nog veel meer. En eigenlijk doen wij dat niet, maar doet degene het zelf. Wij spiegelen alleen maar en leren de ander het zelf te doen! We leren meer af dan bij. Oude belemmerende overtuigingen worden over boord gegooid en een nieuwe mind set wordt aangeleerd. Wij beseffen ons dat wat wij doen echt life-changing is voor vele mensen. Soms vergeten wij het. Wij zitten zelf in deze bubbel waarin dit ons dagelijks werk en manier van leven is. Maar af en toe, zelfs wanneer we het niet meer verwachten, krijgen wij een berichtje van een klant. Deze klant had een jaar geleden ons traject al afgesloten. We willen haar bericht even delen:

‘Ik moest afgelopen week nog denken wat jullie hadden gezegd over dat je hoofd je in de comfort zone wil houden. Ik merkte het afgelopen week zo sterk voordat ik mijn nieuwe contract ging tekenen, doemdenken en paniek gedachtes. Zo erg zelfs dat ik migraine kreeg van de stress. Terwijl toen ik bij mijn nieuwe werk was om kennis te maken alle puzzelstukjes op z’n plaats vielen. En mijn gevoel en intuïtie feilloos weet wat ik wil en wat goed voor mij is. Nu zit ik in de trein op weg naar Breda en zie ik het opeens voor mij hoe het allemaal moet zijn en hoe ik mijn doelen kan bereiken.

Ik ben dankbaar dat jullie op mijn pad zijn gekomen. En al zal het soms met ups en downs gaan, ik wilde dat toch graag even met jullie delen! Blijf vooral mensen inspireren zoals jullie dat bij mij hebben gedaan. Fijne dag!’

Dan beseffen we wat voor impact we hebben met wat wij doen!!

Het is ook zeer uniek dat wij 24/7 bereikbaar zijn via onze app-lijn. Dat maakt dat wij altijd in verbinding zijn met onze klanten. Niet alleen wanneer er een afspraak staat is moet je bij ons terecht kunnen, maar wanneer jij lading hebt!